duminică, 5 mai 2013

Alergarea ucide !


Curat ,dar gol mi-e sufletul acum,
2-3 cuvinte de ramas bun .
Graviteaza in jurul meu constant,
De la "el" am ajuns "celalalt".

Parfum de femeie zace in bilet,
Contur de buze , fara defect .
Tin locul mult-doritei evadari, 
In bratele noului "el" , fara remuscari .

Ce-i pasa cand lacrimile-mi unite 
Fac parte din paharul "bunei conduite"?
Doar peretii parca nu au stare,
Cand inima mea ofteaza si moare.

"S-o caut dupa parfum"-imi tot spun
De 6 ani la acelasi gand raman .
Zilnic caut mirosul predestinat
Unei iubiri eterne , un mit drogat.

Aceleasi lozuri necastigatoare 
Ma tot intreaba: "Ce cauti oare?"
Timpul ,din pacate,nu m-a asteptat,
Familia ei o are cu un alt barbat .

Sa-mi revin ? Sa merg mai departe ?
Astea's doar conceptii desarte .
Decesul si atat ,poate sa m-opreasca
Din cautarea puerila si deloc fireasca.

Am uitat complet sa mai exist ,
Pozele arse au fost un roman nescris.
Ochii tulburi mi se inchid gradat,
Cand ultimele cuvinte s-au alaturat .

Singur in casa o strig oricum ,
Cu speranta unui final "ramas bun".
....................................
Minune ! Mirajul imbatat sa fie 
Sau la strigarea mea a dorit sa vie ?

Prea multe intrebari si mult prea tarziu,
Pamantul ma cheama , vad sangeriu.
Doar pe fundal aud plansetul ei,
Cand de la "el" am ramas "celalalt" , 
                                      Fara temei ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu